خب من اول از همه از مهران عزیزم که خودش هم میدونه خیلی دوسش دارم عذر میخوام که عکسش و کنار عکس این وحشی های تکفیری میذارم اما قصدم از این پست پرداختن به این متنه که این روزها داره دست به دست می چرخه
.
. «چند وقتی است در سطح شهر تیپ جدیدی از جوانان را می بینیم شبیه به تکفیریها و داعشی ها با سر تراشیده و ریش که متاسفانه بعضی از مشهورین که الگوی جوانان هم هستن آلوده به این تیپ شده اند مثل دروازه بان تیم پرسپولیس سوشا مکانی و یک نفر خواننده که در برنامه خندوانه فعالیت داره و اخیرا در اون برنامه ظاهر شده بود !
این مدل ریش و مو داره فراگیر می شه و جوانان عوام و ناآگاه ما هم به سرعت دارن اونو رواج میدن یکی از خودش سوال نمی کنه که این قیافه که قیافه منفور تروریستهای داعشی است چرا داره رواج پیدا میکنه؟؟؟؟» .
.
خب سوال اول اینکه بین این دو مدل شباهتی هست ؟
اگه هست بگین مام بدونیم
دوم اینکه خیلی از افراد و جوون هایی که توی این سطح شهر فارغ از مد ریش میذاشتن حالا تکلیفشون چیه ؟؟؟ به قول این متن اونا شدن بازیچه دست فرهنگ داعش ؟؟؟
ضمن اینکه این دوتا عکس و این دو مدل آرایش صورت زمین تا آسمون با هم فرق داره
خیلی دوست دارم هدف اون کسی که این متن بچگانه رو نوشته و اونایی که هرچی دستشون بیاد پخش میکنن تا خبر خوشی بدستشون برسه یا اگه به ده نفر نفرستن خدا سوسکشون نکنه رو بدونم
به نظر شخص بنده این متن صرفا هدف تخریبی داره تا آگاهی بخشی ... تخریب خیلی چیزها ....
خودمون با دست خودمون تیشه برنداریم بیوفتیم به جون افرادی که از خودمونن
ان الله بکل شیء علیم
بازم از داداش گلم ، مهران عزیز عذر میخوام
خودش میدونه هم خودش و خیلی دوس دارم هم تیپشو 😌