دوستان همه خودشون صاحب نظر هستن اما لازم دیدم چند نکته رو متذکر بشم

۱- عرب یا فارس بودن به شرافت افراد ربطی نداره کما اینکه در لشگر بدر در هشت سال دفاع مقدس عراقی هایی بودند که مردانه با عراق جنگیندن و از اون طرف نیروهای مجاهدین خلقی که به صدام کمک میکردن و با ایران میجنگیدن ... .
.
۲ـ بیشتر ارتش عراق نیروهای بعثی و ارتش های سایر کشورها بودن (قابل توجه اینکه ما از ۴۷ کشور اسیر گرفته بودیم ، این تعداد ینی اینکه اون سربازا تو سنگر های عراق بودند دیگه ، از ۴۷ کشور نیرو توی ارتش عراق بوده ، هر کشور ۱۰۰۰ نفر هم فرستاده باشن میشه ۴۷۰۰۰ نفر) اما اون شیعیانی هم که توی ارتش عراق علیه ایران می جنگیدند یا تطمیع شده بودند یا تهدید به مرگ خانواده
۳- کمک هایی که ایران امروز داره به عراق میکنه برای ساخت عتبات هست (پول برای ساخت کاخ ریاست جمهوری توی بغداد ندادیم) پول ها اغلبش برای اسایش بیشتر زوار ایرانی بوده و ساخت عتبات ربطی به زندگی مستقیم مردم عراق نداره حتی
۴- ایران الان در سوریه و عراق مشغول جنگ هست نه فقط برای کمک به مردم مظلوم بلکه با دشمن خارج از خونه ی خودش داره میجنگه و به تبع اگر ایران قید کمک به سوریه و عراق و میزد امروز باید با داعش توی کرمانشاه و کردستان میجنگیدیم ... .
.
۵- مقایسه مردم امروز عراق با قتله ی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی کار غلطیه ، اون کسایی که قاتل جوانان کشور ما بودن همون زمان هم به شیعیان کشور خودشون رحم نکردن و همین امروز هم توی تکریت پا یه پای داعش علیه ارتش عراق جنگیدن .
.
زیاده عرضی نیست
یا علی مدد
#خادم_الشهدا #راهیان_نور #راه_نشانم_بده #راویان_نور