انا لله و انا الیه راجعون


استاد حاج علی آهی که از چند روز قبل در بیمارستان شهید هاشمی نژاد بستری بود غروب امروز(یکشنبه) و پس از اذان مغرب به سرای باقی شتافت.

در رثای پدر جامعه مداحی
مرحوم حاج علی آهی
بردند به آسمان عجب ماهی را
آن مظهر همدلی و همراهی را
کردند فرشتگان حق بدرقه اش
تا عرش خدا حاج علی آهی را
#سیدمحمد_میرهاشمی

خاطره حاج علی آهی از شعرخوانی‌ برای امام حسن(ع) در بقیع : «بقیع که می‌رفتیم مصیبت امام صادق(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و امام زین العابدین(ع) را می‌خواندم.

یادم می‌آید یک روز صبح کنار قبور ائمه بقیع(ع) بودم در آن زمان مقابل قبر می‌توانستیم برویم نرده و آهن‌کشی نشده بود، آیت‌الله لواسانی گفت: «آهی امروز برای امام‌حسن(ع) بخوان!» گفتم آقا صدا ندارم. گفت «فردای قیامت هم آقا به تو می‌گوید، من کاری با تو ندارم!» من در آنجا یک شعری راجع به امام‌حسن‌مجتبی(ع) خواندم که مطلعش این بود:

تا که امر ازلی آب و گلم را بسرشت
در دلم بذر ولای علی و آلش کشت ... .

این شعر را طبق تاریخ ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفتم که شعر بلندی است و به مدح آن حضرت می‌پردازد.» روحشان شاد و با ارباب کربلا محشور ان شا الله

عکس مربوط به عیادت #استاد_شهاب_مرادی از #حاج_علی_آهی ست که مدتی در بستر بیماری بود.

پ.ن : شادی روح ایشون و مرحوم #حاج_ابراهیم_مرادی هدیه کنید فاتحه ای در معیت صلوات بر محمد و آل محمد