ویژه نامه ی شهادت حضرت ریحانه النبی (س) رو به صورت سریال نوشتاری با گزارش لحظه به لحظه وقایع بعد از پیامبر مرور میکنیم
باشد که مورد رضایت حضرتش قرار گیرد ...
بسم الله
#سریال_کمتر_از_صد_روز
قسمت نهم - قسمت آخر
✏️ .
.
#اجر_پیغمبر
خانه ی تدبیر امر ماسِوا
مجمع تطهیر اصحاب کسا
بر در آن خانه که حتی رسول(ص)
خوانده بر درگاه او اذن دخول
دختر پیغمبر (ص) آمد پشت در
با تنی رنجور از داغ پدر
ناله می زد سخت از سوز جگر
که زجان ما چه می خواهی عمر؟!
آن زمان شد نالۀ زهرا (س) بلند:
هان ببین بابا که با ما چون کنند
هان بگو با من دگر اینجا چه شد
بین آن دیوار و در زهرا(س) چه شد
غنچه از گل شد جدا ، دیگر مگو
با من از مسمار روی در مگو
سینه ام شد تنگ از این گفتگو
((هرچه بادا باد حقش را بگو)) ...
ای سقیفه ؛ خاک نکبت بر سرت !
لعنت حق بر تو و بر رهبرت!!
وای بر حال دل بی باک من
آوخ از زخم دل صدچاک من
من چه گویم؟ این دل دیوانه سوخت
خانه و شمع و گل و پروانه سوخت
ناله ای می شد بلند از بین دود
آه ای فضه مرا دریاب زود!
فضه آمد با شتاب و سر رسید
وای او آخر مگر آنجا چه دید؟
ماه یثرب بر زمین افتاده بود
از صدف درّ ثمین افتاده بود
اجر پیغمبر(ص) ادا گردیده بود
محسن زهرا(س) فدا گردیده بود... .
.
اللهم العَن صَنَمَی قُرَیشٍ وَ جِبتَیها وَ طاغُوتَیها
پایان ... پست بعدی تیتراژ