آخرین سکانس
اکثر رفقا از امروز راهی دیار حبیب شدند .
پیشاپیش زیارتشون قبول و سفرشون بی خطر و سلامت .
.
یه درخواست ... نوکر برای نوکری مزد نمیخواد
اما خب طرح #توضیحات_اربعین فیدبک های خوبی از بزرگواران داشت ... و از لطف همه سپاسگذارم
اینم میدونم درخواست دعای حقیر توی حرمین کربلا و نجف و بین الحرمین زیادیه ...
فقط از دوستان میخوام اگه کسی یادش بود توی پیاده روی فقط یک قدم به نیابت من برداره از سرمم زیاده ... پ.ن : یه بیمار سرطانی هم امروز سفارش شد که زائرای کربلا لطفا براش دعا کنن اونجا ... .
.
.
میریم سراغ روضه نوشت :
حدود ۴۷ پست توضیحات منتشر کردیم که زوار کربلا به سختی و زحمت نیوفتن ، راحت برن ، سلامت برن و برگردند به منزلشون ....
اما یه کاروانی هم حدود ۳۰ روز پیش از کربلا حرکت کرد و ۱۰ روزه دیگه باز به کربلا میرسه ...
با چه وضع و شرایطی بماند ...
این که یه نفرشون توی این رفت و برگشت هم کم شده بماند ...
اما این که چی بهشون گذشت .... بماند بقیه اش
و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون .... .. دعا نوشت : ایشالا این سفر نصیب همه ی عشاق الحسین بشه
پ.ن ۱ : از باقی رفقا عذر میخوام که با پست های زیاد این مدت اذیتشون کردم ، دلشون و سوزوندم و سرشون و درد اوردن
پ.ن ۲ : ایشالا راجبه طرح قدم امشب به شرط حیات توضیحاتی خدمتتون تقدیم خواهم کرد.

التماس دعا از همگی ... یا علی مدد
#اربعین_۹۳ #اربعین_حسینی #اربعین #اربعین1436 #پیاده_روی_اربعین #مشایة #کرببلا_ای_کاش_من_مسافرت_بودم ...
#طریق_کربلا #طریق_یاحسین #arbaeen93 #arbaeen2014 #arbaeen
#دلتنگی #حرم #کربلا #عشق

#من_و_دل_مبتلا #حرم_حسین_کربلا