#گدایان_پست_مدرن

مدتهاس میخوام این حرف و بزنم ولی هی نمیشد
.
.
این روزها این کلمات و زیاد دیدیدن «لایک کن تا فول لایک کنم» ، «آنفالو = آنفالو بلاک» ، «فالو بک نکردن = آنفالو بلاک» ، «فالو کن تا فالو بک کنم» و ... چخبره اینجا ؟؟؟
بعضیا ماهیت این فضا رو اشتباه گرفتن
مسابقه اس ؟؟؟ چشم و هم چشمیه ؟؟؟ لایک زیاد یا کم چه فرقی داره ؟؟؟ چه اهمیتی داره اون بالای پیج بنویسه فالوینگ ۵۰k ، لایک ۱۰k , خو بعدش چی ؟؟؟
اینجا جای معامله نیس
بقیه رو نمیدونم ولی
به شخصه دنبال اینم حتی لایک هام اگه ۱۰ تا هم شد ، اون ده تا واقعا مطلب رو بخونن و براشون مفید یا جالب باشه
بعضیا هستن رگباری لایک میکنن نخونده
خو که چی عاخه ؟؟؟ بخون شاید فحش داده بود
خیلی جالب بود دیروز یکی از دوستان یه پست شعری گذاشته بود وسط ابیات نوشته بود «کسایی که متن و خوندن لایک نکنن» چه جمعیتی زیادی لایک کرده بود و کامنت گذاشته بود ازشونم که میپرسیدی میگفتن «نه، ما خوندیم ، مگه میشه نخونده لایک کنیم اخه ؟؟؟»
لایک شدن یا نشدن یک پست صرفا و صرفا به این معنی که از اون عکس یا مطلب خوشت اومده
کاسبی نیی که چون اون لایک کرد تو هم لایک کنی
اینجا تو پیج من دوستانی فالوبک میشن که یا بشناسم ، یا مطالبشون رو دوست داشته باشم ، یا شخصیت خودشون رو ، یا نه از دیدن عکساشون لذت میبرم فقط
اما به خودم اجازه نمیدم صفحاتی که پریوایتن و از محتواشون اطلاعی ندارم فالو بک کنم
اینجا محل زندگی نیس ، یه جاییه فقط برای تفریح و به اشتراک گذاشتن خاطرات، با اینجا کاسبکارانه بزخورد نکنید
لزومی نداره کسی که آنفالو کرد آنفالو بشه
حرفام زیاده ولی نمیخوام طولانی تر از این بنویسم