#پست_انتظار #جمعه_های_دلتنگی .
.
مانند طفل در به دری گریه میکنم
مثل گدای پشت دری گریه میکنم
اشک مرا زمان گدایی ندیده اند
این بار چون تو میگذری گریه میکنم
حالا که بین این همه مردم زیادیم
از این به بعد یک نفری گریه میکنم
حتی اگر مرا بزنی قول میدهم
با آب و تاب بیشتری گریه میکنم
تنبیه تو حواس مرا جمع میکند
من سالها ز خیره سری گریه میکنم
بار مرا کسی نخریده...تو می خری؟!
بار مرا بخر, نخری گریه میکنم
از چند جا شکسته پرم..ای شکسته بند!
از غصه شکسته پری گریه میکنم
این روزه ها به درد قیامت نمیخورد
دارم برای بی سپری گریه میکنم
آقا نیامد و دل ما همچنان شکست
پس پای سفره سحری گریه میکنم
جان همان که زائر بابا نشد مرا
یک کربلا ببر , نبری گریه میکنم
.
.
#علی_اکبر_لطیفیان
.
#جمعه_های_دلتنگی #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#السلام_علی_المهدی
#السلام_علیک_یا_ربیع_الانام_و_نضره_الایام
#سلام_بر_مهدی ... #و_عجل_فرجه ...
.
#گمان_مبر_که_دگر_بی_تو_زنده_خواهم_ماند
#به_عزت_و_شرف_لا_اله_الا_الله
. 👈 ۶۱۳۴۵ جمعه بدون او ...