تو صدات دعوت و شرمنده از این تاخیرم
تو هیاهوی زمونه با خودم درگیرم
نفسم خس خس برگاست که زیر پا مونده
هوای دنیا چه سنگینه دارم می میرم
باید اول دلُ پیش قدم کنم
باید این فاصله ها را کم کنم
تا تو یک بار منو قابل بدونی
بتونم پرچمتو علم کنم


#میره_هر_کس_که_دلش_رفتنیه
#تو_دلش_رازای_ناگفتنیه
#شب_جمعه_حرمش_دیدنیه

یه شکسته پرمو تو هوس پروازم
بی صدا موندم و شد بغض گلو آوازم
#حالا_که_از_حرمت_دورم_و_نزدیک_غمم
#یه_حرم_تو_دلم_از_جنس_غمت_میسازم

کربلا ، مادر ، زائر ، شب جمعه ، بین الحرمین ، بنیه ، مهلا مهلا یابن الزهرا ، غریب مادر حسین ، قتلوک ، ذبحوک ، و من شرب الما المنعوک .

یکی از اعمال امشب زیارت سیدالشهدا ست :

اَلسَّلٰامُ عَلَیْکَ یٰا اَبٰا عَبْدِ اللهِ ، وَعَلَى الْاَرْوٰاحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنٰائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً مابَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهٰارُ ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیٰارَتِکُمْ ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ ، وَعَلٰى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ ، وَعَلىٰ اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ، وَعَلىٰ اَصْحٰابِ الْحُسَیْن

#چیذر_و_ما_ادراک_چیذر
#چیذر_و_ماادراک_چیذر
#هذا_جنون_العاشقین
#حاج_محمود_کریمی
#الا_نوحوا